Renata Matrasová - umělec - ReMat akryl Art

Nabízím focení v exteriéru:

  • páry
  • těhotné
  • děti
  • celé rodiny
  • psů

 

Focení v ateliéru:

  • miminka (děti) do cca 9 měsíců - možno po domluvě

Recenze

14.07.2017 19:32

Ráda se s Vámi podělím o zkušenost při tvorbě fotoknihy z vlastních fotografií. Jak se říká: „kovářova kobyla chodí bosa“. Tak to platí i v mém případě. Máme s manželem opravdu spoustu fotografií, ale všechny jsou uložené na počítači, rádi si je elektronicky prohlížíme, ale nikdy jsem se nedostala k tomu, že bych z nich vybrala pouze pár a nechala je vyvolat nebo udělat fotoknihu. Jediné co jsme si nechali vyvolat jsou fotografie do obyváku na zeď. Poslední vytištěné fotky byly naše svatební z roku 2011. Od té doby až dosud jsme neměli žádné fotky v tištěné formě.

Naskytla se mi příležitost prostřednictvím Facebooku získat slevu na fotoknihu a získat ji tak za zvýhodněnou cenu (doplatila jsem pouze poměrnou část) u společnosti Saal Digital a velice jí tímto děkuji. Byl to pro mě významný okamžik, protože díky tomu jsem měla termín 14 dní do kdy jsem fotoknihu musela vytvořit a tudíž projít všechny fotky od svatby po současnost a vybrat jen několik málo z nich. Jelikož vybírání fotek mi zabralo spoustu času, tak k vytvoření samotné fotoknihy jsem se dostala až v poslední den platnosti slevy. S programem se pracuje opravdu dobře, jediné co jsem nemohla najít byla nápověda v které jsem hledala, jak vkládat text. Po delším pátrání jsem na to přišla, toto je asi jediná věc, která mi dala zabrat, jinak všechny jiné funkce jsou super, skvěle a rychle se ovládá. Bez tak skvělého programu bych svoji příležitost zajisté prošvihla, protože bych knihu již nestihla vytvořit. Také mě velice potěšilo rychlé zpracování a odeslání objednávky. A co oceňuji opravdu velice je kvalita zpracování, desky jsou opravdu pevné, uvnitř jsou fotografie na kvalitním papíře (s větší gramáží) a celkově vypadá opravdu moc hezky. Ostatně, můžete posoudit sami z ukázky naší fotoknihy :-)